با حضور معاون فرماندار، معاون بهداشتی دانشگاه

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ با حضور معاون فرماندار، معاون بهداشتی دانشگاه ایلام ؛ جلسه تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان آبدانان صبح  امروزدو شنبه 24آذرماه در سالن اجتماعات فرمانداری  با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد

مرادخانی"معاون فرماندار شهرستان آبدانان در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای شبانه روزی مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه؛ از زحمات و خدمات دکتر نیکونهاد مدیر سابق شبکه آبدانان  تقدیر و تشکر نمود و برای دکتر رشیدی سرپرست جدید این شبکه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات مجموعه شبکه بهداشت و درمان آبدانان؛ به اهداف و برنامه های طرح محله محور شهید سلیمانی اشاره و آن را طرحی ارزشمند و ماندگار در عرصه مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم برشمرد.

در ادامه نیز دکتر نیکونهاد مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان ضمن تقدیر از خدمات شایسته و خستگی ناپذیر همکاران شبکه؛ به بیان گزارشی از خدمات و اقدامات خود در زمان تصدی ریاست شبکه پرداخت و در ادامه سخنانش انتصاب دکتر رشیدی را به سمت سرپرست جدید شبکه تبریک گفت.

همچنین دکتر سامان رشیدی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان نیز ضمن خیرمقدم به همه حضار از خدمات ماندگار و ارزنده دکتر نیکونهاد در سمت مدیریت شبکه آبدانان تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد که بتواند با همکاری همکاران شبکه خدمات شایسته ای به مردم شهرستان ارائه شود.

در پایان این جلسه نیز با اهداء لوح از خدمات دکتر نیکونهاد تقدیر شد و طی حکمی دکتر سامان رشیدی به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی گردید

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است