به ریاست فرماندار;

جلسه شورای اداری شهرستان بامحوریت برنامه ریزی دهه فجر 97در آبدانان برگزارشد

جلسه شورای اداری شهرستان بامحوریت برنامه ریزی دهه فجر 97در آبدانان  برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان به ریاست مرادحاصلی فرماندار و با حضور ، حجت‌الاسلام حاجیلری  امام جمعه یحیی و دیگر مسؤولان  و شهرستان در سالن جلسات  فرمانداری  آبدانان برگزار شد.

فرماندار آبدانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره روز تاریخی ورود امام خمینی (ره) به کشور و همچنین گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی گفت: مدیران و مسئولان همه امکانات و ظرفیتها ادارات را  برای برگزاری برنامه های ایام دهه مبارک فجر بکار بگیرند و  جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی را در کنار مردم حضور مستمر داشته باشند.

وی دهه فجر را فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و دستاوردهای نظام و شاد ساختن مردم دانست و هدف از برگزاری برنامه های دهه فجر را احیا و یادآوری مفاهیم و ارزشهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

مرادحاصلی  در ادامه سخنان خود با اشاره به رشد و توسعه کشور اذعان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز شاهد رشد و توسعه در همه حوزه‌ها  در کشور هستیم.

ایشان همچنین گفت: ادارات و نهادها هرچه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در شهرستان  آبدانان  را در دهه مبارک فجر به فرمانداری  اعلام  کنند .

فرماندار آبدانان افزود: این پروژه‌ها با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در ایام دهه مبارک فجر افتتاح و تقدیم مردم شهرستان  آبدانان خواهد شد.

مرادحاصلی از همه مسئولین خواست با توجه شرایط حساس و موقعیت کنونی کشور و شروع هجمه های دشمنان این انقلاب در برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر تلاش و کوشش بیشتری نمایند و دستاوردهای چهل ساله این انقلاب را برای مردم بیان نمایند .

ایشان تصریح کرد : امسال مسئولیت برگزاری مراسمات دهه فجر برعهده امام جمعه محترم شهرستان است که می طلبد امسال همه ما بیشتر از گذشته پای کار باشیم و تمام توان خودرا جهت اجرای برنامه  های متنوع بکار بگیریم .

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاجیلری  امام جمعه محترم شهرستان آبدانان گفت : ما در این شهرستان همه کارگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی  هستیم ودر این قبال وظیفه داریم خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را برای مردم بیان نماییم .

در پایان پس از بحث و تبادل نظر اعضا مصوباتی به تصویب رسید  

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است