فرمانداری آبدانان

دیدار مدیر کل امور عشایر استان با فرماندار شهرستان آبدانان

دیدار مدیر کل امور عشایر استان با فرماندار شهرستان آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ یاسمی مدیرکل عشایری استان ایلام  به همراه اهل والی  رییس عشایری و نوروزی رئیس منابع طبیعی  شهرستان با حضور در دفتر فرماندار با سیروس مراد حاصلی فرماندارآبدانان  دیدار و گفتگو کردند .

در این نشست به تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات عشایر و نحوه تخصیص اعتبار‌ و بیان آخرین وضعیت عشایر شهرستان پرداختند.

مرادحاصلی  فرماندار شهرستان آبدانان ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل و خدمات انجام گرفته، عشایر را قشر زحمتکش جامعه خواند و به عنوان تولید کنندگان بدون منت یاد کرد.

 وی افزود :وظیفه ما خلق حداکثر امکانات در مناطق عشایری و انجام پروژه هایی که مفید جامعه عشایری باشد خواهد بود

در ادامه یاسمی مدیر امور کل عشایری استان ایلام با اشاره به اینکه عشایر در تولید گوشت و لبنیات مورد نیاز شهرستان و بعضا شهرستان های همجوار نقش به سزایی دارند.گفت : به  دلیل فقر مراتع،و  پراکندگی  مناطق عشایری شهرستان , همین موضوع باعث شده که راههای عشایری زیادی مرمت و نگهداری هرساله راههای عشایری که عموما از نوع راههای شوسه ای می باشند یک ضرورت است و در سطح شهرستان بااعتباراتی که اداره در اختیار دارند امکان مرمت و نگهداری همه ی راههای عشایری مقدور  نمی باشد.

درپایان  جلسه نوروزی رئیس  منابع طبیعی اشهرستان آبدانان با نظری اجمالی بر عملکرد اداره کل منابع طبیعی مطالبی را در خصوص حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب منابع ملی بیان داشت و ضمن تشکر از عشایر منطقه در راستای حفظ ظرفیت مراتع و تعادل دام مرتع به صیانت از منابع طبیعی بیش از پیش تاکید نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است