فرمانداری آبدانان

بازدید نماینده مجلس از پروژه تونل کبیرکوه

بازدید نماینده مجلس از پروژه تونل کبیرکوه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان_ علیزاده نماینده مردم شهرستانهای دهلران دره شهر بدره و آبدانان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار آبدانان  از طرح تونل کبیرکوه بازدید کرد

وی در این بازدید ابراز امیدواری کرد که در جلسه ی برنامه ریزی استان با جناب نوبخت تامین نقدینگی تونل صورت پذیرد که تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

وی در ادامه در مورد چهاربانده شدن مسیر دهلران به اندیمشک گفت:طرح چهار بانده اندیمشک به دهلران تعطیل است که در جلسه با آفای نوبخت اعتبارات لازم در نظر گرفته شود

وی به طرح های مهم در حوزه ی راه در شهرستانهای بدره و دره شهر شامل چهار بانده شدن مسیر دره شهر به پلدختر و دره شهر به بدره  و هم چنین طرح های قاضی خان و واریانت چشمه شیرین در بدره هم اشاره ای داشت و خواستار تزریق اعتبار برای فعال شدن این طرح ها شد.

از دیگر موضوعاتی که نماینده ی مردم شهرستانهای دهلران دره شهر بدره و آبدانان در موردش صحبت کرد موضوع آزادراه پل زال به سمت مورموری بود که در صورت احداث میتونه مرکز رو به جنوب و مرز چیلات وصل کند.

نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی به جاده ۶۴ کیلومتری چم سرخ به دهلران هم اشاده کرد و آنرا از آرزوهای دیرینه ی مردم زرین آباد دانست و گفت:حدود ۲۰ سال از عمر این پروژه میگذرد و ۲۰ کیلومتر از آن انجام شده که امیدواریم در آینده ی نزدیک به بهره برداری برسد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است