به رياست معاون فرماندار

جلسه هماهنگي برنامه ویزیت رایگان بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

جلسه هماهنگي برنامه ویزیت رایگان  بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه هماهنگی برنامه ویزیت رایگان بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست مرادخانی  و با حضور مرادی جانشین فرماننده سپاه ناحیه آبدانان و نیکونهاد مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان درمحل  فرمانداری آبدانان  برگزار گردید.

معاون فرمانداری آبدانان در این نشست با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت و بر ادامه راه این شهدا تاکید کرد.

مرادخانی با تأکید بر انتقال فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت به نسل جدید گفت: نسل جدید این آینده سازان کشور باید بدانند که این موفقیت ها و پیشرفت هایی  که در زمینه های هسته ای، علمی، اقتصادی و نظامی بوجود آمده است مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است.

وی خاطرنشان کرد : جهت برگزاری بهتر برنامه های  ویزیت رایگان یکروزه در شهر سرابباغ تمهیدات لازم با بخشدار و اعضای شوراهای اسلامی بخش سرابباغ انجام خواهد گرفت .

مرادی جانشین فرمانده سپاه ناحیه آبدانان نیز در این جلسه از دفاع مقدس به عنوان یکی از فصل های مهم و تاثیر گذار تاریخ معاصر کشور نامبرد و گفت: هریک از ما موظفیم به نقش و مسئولیت اجتماعی خود در صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی عمل نماییم

وی افزود : جهت هرچه بهتراجرای  برنامه های هفته دفاع مقدس بخصوص برنامه ویزیت رایگاان باهماهنگی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رعایت تمام پروتکل های بهداشتی , فاصله گذاری اجتماعی , تب سنجی و جلوگیری از ادحام جمعیت در محل استقرار تیم هتای پزشکی این امر را انجام خوایم داد . ا

نیکو نهاد مسئول شبکه بهداشت درمان شهرستان  گفت جهت کنترل نمودن حجم جمعیتی که به پزشکان مراجعه می کنند تمهیدات لازم صورت گرفته و در صورت لزوم از کانکس سیر نیز استفاده خواهد شد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است