باحضور فرماندار آبدانان ؛

طی مراسمی از خبرنگاران شهرستان آبدانان تجلیل شد

طی مراسمی از خبرنگاران شهرستان آبدانان  تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ همزمان با ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار سازمان خبرگزاری جمهوری, صبح امروز  در مراسمی با حضور فرماندارآبدانان  از فعالان عرصه اطلاع رسانی این شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

فرماندارآبدانان  در این مراسم گفت: ۱۷ مرداد، فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

سیروس مرادحاصلی : با تأکید بر اینکه باید انتقال خبر به سرعت انجام شود افزود: باید خبرنگار بتواند حقیقت را در جامعه پیدا کند و از آنجا که حقیقت جویی در ذات انسان است و به دنبال حقیقت است، خبرنگار هم اگر می خواهد به دنبال انعکاس حقیقت باشد، باید واقع گرا باشد

رئیس شورای اداری شهرستان آبدانان  گفت:انتقادهای سازنده ، دلسوزانه و همراه با ارائه پیشنهاد های دقیق توسط خبرنگاران عامل توسعه شهرستان خواهد بود و نقش مهمی در كمك به مسوولان در انجام بهتر وظایف دارد.

ایشان در این نشست بر تعامل بیش از گذشته خبرنگاران و مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجراییآبدانان در انعكاس اخبار عملكرد دولت و انتقال ظرفیت های شهرستان در رسانه های مختلف تاكید نمود..

. نماینده عالی دولت در شهرستان آبدانان ضمن تاکید بر پاسخگو بودن همه مدیران شهرستان در برابر مردم و اصحاب رسانه  اظهار کرد: مدیران توان نقدپذیری خود را افزایش دهند و تعامل خود را با خبرنگاران بیشتر کنند .

در پایان نشست با اهداء لوح تقدیر، از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان آبدانان  تجلیل بعمل آمد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است