با محوریت برگزاری آزمون سراسری سال 99

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان تشکیل شد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان  تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ به ریاست فرماندار وبا حضور  سایر اعضاء و با محوریت برگزاری آزمون سراسری سال 99،جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان تشکیل شد.

مرادحاصلی فرماندار آبدانان در این جلسه بیان کرد: این آزمون،صحنه ی رقابتی  برای فرزندان ما است که بتوانند سرافراز از این آزمون بیرون آمده و به دانشگاه راه پیدا کنند، لذا برای هر چه بهتر برگزار کردن این آزمون مشارکت همه مسئولان شهرستان نیاز است.

 فرماندار آبدانان با اشاره به شرایط خاص کشور و شهرستان با وجود ویروس کرونا گفت : زدن ماسک برای همه داوطلبان و همه مراقبان، ناظران و دست اندرکاران برگزاری کنکور اجباری است

مرادحاصلی خاطر نشان کرد : اصل اساسی دیگر رعایت فاصله گذاری ۱.۵ تا دو متری است که باید در همه مراحل برگزاری کنکور از در ورودی، هنگام ورود به کلاس و سالن جلسه و در چیدمان صندلی داوطلبان رعایت شود.

رئیس شورای اموزش و پرورش شهرستان با تاکید بر ضد عفونی  حوزه های محل برگزاری کنکور سال 99تاکید کرد : همه ادارات و نهادهای شهرستان در این خصوص باید به اداره اموزش و پرورش شهرستان کمک کنند و هیچگونه کوتاهی و قصوری پذیرفته نیست چرا که اولویت اول ما تامین سلامت همه شهروندان بخصوص دانش آموزان عزیز بعنوان آینده سازان ایران اسلامی  است .

لازم به ذکر است در پایان اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث پرداخته و تصمیمات اجرایی لازم را اتخاذ کردند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است