فرمانداری آبدانان

پیام تبریک فرماندارآبدانان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک فرماندارآبدانان  به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _مرادحاصلی  فرماندار آبدانان  با انتشار پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه شهرستان آبدانان  تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"ن وَالقَلَمِ و مایَسطُرُون"

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷، سالروز شهادت خبرنگار مجاهد و متعهد، محمود صارمی است که در طول عمر خویش با راه و رسم حرفه ای و انجام درست رسالت خبری، با شجاعت و ذکاوت تلاشهای بسیاری در امر اطلاع رسانی کرد و ارتقای سطح فرهنگی و آگاهی بخشی صحیح آحاد مردم را در پیش گرفته بود..

رسانه ها در قالب ابزاری قدرتمند و خبرنگاران به عنوان چشم و گوش جامعه، همواره می توانند دولت را در پیشبرد برنامه های خود یاری رسانده و با هدایت افکار عمومی و انتقال دوسویه انتظارات و نیازهای بین مردم و مسئولان، نقشی تعیین کننده در تعالی جامعه و کشور داشته باشند.

آنچه در این عرصه مهم است رعایت انصاف و اخلاق حرفه ای خبرنگاری است که می تواند نقش مهمی در اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و ایجاد بستر مناسب برای رشد و توسعه روزافزون جامعه ایفا کند.

اینجانب لازم میدانیم با گرامیداشت یاد و خاطره ی همه شهیدان اهل قلم به ویژه خبرنگارشهید محمود صارمی این روز ماندگار را به همه اهالی رسانه و خبر تبریک عرض نماییم..

امیدوارم همواره با ارتباط موثر در انعکاس اخبار، خدمات، فعالیت ها و نقد منصفانه در پیشبرد اهداف این شهرستان نقش آفرین باشید و خدمتگزاران این مرز وبوم را در سایه همدلی همراهی نمایید

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است