فرمانداری آبدانان

جلسه توجیهی روسای ستادهای تبلیغاتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان آبدانان

جلسه توجیهی روسای ستادهای تبلیغاتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان آبدانان

به گزارش کمیته اطلاع رستانی و تبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری آبدانان : جلسه توجیهی روسای ستادهای کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 27بهمن ماه به ریاست مرادحاصلی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان آبدانان با حضور ، اعضای شورای تامین ، هیات نظارت برانتخابات و هیات بازرسی انتخابات شهرستان آبدانان   در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

مرادحاصلی فرماندارو رئیس ستاد انتخابات شهرستان آبدانان در این جلسه بر همکاری همه آحاد جامعه برای برگزاری انتخابات شکوهمند و پرشور تاکید کرد.

 وی رعایت قانون را برای هر کدام از داوطلبین یک وظیفه دانست و تصریح کرد انتظار داریم روسای ستادهای کاندیدا‌های محترم با رعایت قانون در عرصه تبلیغات و هرگونه فعالیت تا روز انتخابات و پس از آن به ما کمک کنند تا انتخابات بدون حاشیه و با حضور گسترده مردم را داشته باشیم.

در ادامه رئیس داگستری شهرستان ؛ دادستان ؛ اعضای شورای تامین و رئیس هیات نظارت نکات قانونی لازم به شرح زیر اعلام کردند: -با همکاری ،همدلی و اخلاق مداری شاهد برگزاری انتخابات سالم با میزان حضور حداکثری رو شاهد باشیم. -خوشبختانه پس از آغاز رسمی تبلیغات نامزدها از سوی وزارت کشور شاهد شور و نشاط انتخاباتی در سطح شهر بودیم. -امروز حضور باشکوه در پای صندوق های رای تضمین کننده اهداف نظام اسلامی است. - لازم است مسئولین دفاتر ستاد انتخاباتی نامزدها ،زمینه وفاق ملی و حضورحداکثری را با همدلی فراهم کنند. -نماینده های ستاد انتخاباتی مکلف شدند برابر قانون نسبت به نصب بنر و پوستر در محل های تعیین شده اقدام کنند. -از امحا پوستر سایر کاندیداها به جد خودداری شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است