صبح امروز همزمان با سراسر کشور؛

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان آبدانان

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور و با سخنرانی نوذری معاونت سیاسی ؛ امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام  و حضور هزاران نفری مردم و مسئولان در شهرستان آبدانان  برگزار شد

اقشار مختلف مردم آبدانان  از پير و جوان، زن و مرد در اين راهپيمايي حضور داشتند و با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي ايران ، يكصدا فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل و مرگ بر فتنه گر سر ‌دادند.

معاونت سیاسی ؛ امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام  در جمع راهپیمایان در سخنانی ضمن تشکر از حضوربی نظیرو باشکوه مردم در این راهپیمایی گفت:این حماسه حضور پاسخی محکم به یاوه گویی آمریکا و دشمنان نظام است.

نوذری در ادامه افزود: مردم سالاري دو آرمان بود مردم سالاري و دين سالاري، جمهوريت عين اسلاميت و اسلاميت عين جمهوريت همه به هم وصل هستند و اين اتفاق ، اتفاق بزرگي است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون کشور در برهه حساس انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار دارد و مردم عزیز ایران همچون امروز باحضور پرشور خود در پای صندوق رای، دشمنان را در توطئه و دسیسه چینی علیه مردم ایران ناامید خواهند کرد.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجیلری امام جمعه آبدانان در جمع راهپیمایان، قرائت قطعنامه، اجرای سرود انقلابی توسط گروه سروددانش اموزان شهرستان آبدانان و همچنین به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل از دیگر برنامه های مراسم راهپیمایی امروز در آبدانان  بوده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است