به ریاست فرماندار

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان برگزارشد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان  به ریاست مرادحاصلی فرماندار شهرستان آبدانان  و با حضور کرمشاهی دبیر شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و اعضای شورا صبح امروز  در محل فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار آبدانان   بابیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروزی ما را تشکیل می دهد،تاکیدکرد:کوتاهی دراین امر دامن‌گیر تک‌تک آحاد جامعه و خانواده ها خواهد شد وبدون تردید منجر به خشکیده شدن ریشه خانواده‌ها می‌شود، پس نباید به راحتی از کنار آن رد شد.

وی ضمن اشاره به آثار زیان بار مواد مخدر و اعتیاد ، آن را زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری ها دانست و خاطرنشان کرد: این معضل علاوه بر اینکه امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد ، باعث عدم پیشرفت و توسعه جوامع نیز می گردد.

مرادحاصلی در بخش دیگری از سخنان خود  افزود: استفاده ازظرفیت های سمن های مردم نهاد ،آموزش وپرورش ودانشگاهها در بخش پیشگیری ومبارزه با مواد مخدر جزء کارهای شاخص در این شهرستان  بوده است  .

در این جلسه کرمشاهی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان نیز با اشاره به اینکه مشکلات و معضلات ناشی از اعتیاد فقط دامنگیر شخص معتاد و خانواده اش نمی شود گفت: معتاد یک بیمار است که می تواند جامعه را هم بیمار کند لذا رویکرد اجتماعی ما مبارزه با مواد مخدر است می توانیم خیرین را هم وارد عرصه این مبارزه کنیم، ، انسانیت حکم می کند با معتادان برخورد مناسبی داشته باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است