به ریاست فرماندار آبدانان

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آبدانان با موضوع آسیب های اجتماعی

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آبدانان با موضوع آسیب های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان شهرستان آبدانان  با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه جوانان و با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ریاست  فرماندار وبا حضور دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان و سایر اعضای ستاد در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

مرادحاصلی فرماندار شهرستان آبدانان  در این جلسه گفت: جوانان سرمایه ها و پتانسیل های بسیار خوب و ارزشمند جامعه ما هستند و نیازمند حمایت و توجه جدی مسئولان می باشند.

فرماندار آبدانان  با اشاره به هدف گذاری دشمن بر قشر جوان و نیروی انسانی تازه نفس کشور گفت: دشمن با طرح برنامه های مختلف در نظر دارد تا آینده کشور را به نابودی بکشاند.

وی افزود: اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان بررسی و کاهش آسیب های اجتماعی و پیگیری وضعیت اشتغال ومشکلات جوانان است، به همین دلیل می بایست جهت گیری اصلی ستاد در این راستا باشد.

در این جلسه سپهوند دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان ضمن خیر مقدم به مدعوین و بیان اهداف و موضوع جلسه از مدعوین خواست نظرات و برنامه های خود را جهت برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مطرح نمایند در پایان این جلسه سایر روسای ادارت و نهادها برنامه ها و نظرات خود را در رابطه با  برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ارائه نمودند و به تشریح اقدامات مورد نظر خود در این حوزه  پرداختند و با تبادل نظر  اعضاء مهم ترین  مصوبات مورد توافق قرار گرفت.

    مصوب شد اداره ورزش و جوانان شهرستان با همکاری اداره اموزش و پرورش طرح نما را در سطح واحدهای آموزشی شهرستان اجرا  نماید

  مصوب شداداره ورزش و جوانان شهرستان با همکاری اداره اموزش و پرورش طرح یاری گران زندگی را در سطح واحدهای آموزشی شهرستان اجرا نماید .  

    مصوب شد اداره بهزیستی شهرستان آبدانان افراد پاک شده از دام اعتیاد را جهت دریافت تسهیلات خوداشتغالی  به بانکهای عامل معرفی نماید .

   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است