به ریاست فرماندار آبدانان

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شد

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ششمین  جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست مرادحاصلی  فرماندار شهرستان آبدانان وبا حضور  اعضای شورا با محوریت بازگشایی مدارس ؛ جشن عاطفه ها و  برگزار شد

 در این جلسه مرادحاصلی فرماندار شهرستان نیز ضمن تبريک آغاز سال تحصيلي جديد و هفته دفاع مقدس؛ و تسليت به مناسبت ايام محرم الحرام افزود : دانش آموزان با شور و شوق زیادی به استقبال آغاز سال تحصیلی جدید میروند و ما وظیفه داریم جهت ايجاد فضاي بانشاط در مدارس در آستانه سال تحصيلي جديد از تمام ظرفيت هاي موجود در شهرستان استفاده شود و تمهيدات لازم را بايد در اين خصوص انجام بدهيم تا شروع تحصيلي خوبي داشته و فصل مهر و علم آموزي را به خوبي آغاز نمائيم.

رئیس شورای آموزش و پرورش در ادامه به موارد ایمنی و خط کشی عرضی محل عبور و مرور و آمد و شد دانش آموزان در جلوی مدارس خصوصا مدارس حاشیه جاده ها و مناطق پرخطر تاکید کرد و گفت: خط کشی عابر پیاده و علائم هشدار دهنده، عامل بازدارنده ای برای وسیله های نقلیه در جلوی مدارس خواهد بود که ضریب ایمنی را افزایش خواهد داد.

فرماندار آبدانان در پایان سخنان خود با اشاره به در پیش بودن جشن عاطفه ها و بازگشائی مدارس گفت: مردم نوع دوست و خیرین نیکوکار شهرستان می توانند با تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان نیازمند و بی سرپرست آنان را طول سال تحصیلی حمایت و پشتیبانی کنند.  

محمد پیری مدیر آموزش و پرورش آبدانان  با اشاره به در پیش رو بودن بازگشایی مدارس به گزارشی در خصوص اجرای پروژه مهر، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش آموزان، سرویس مدارس و ... اشاره کرد

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است