به مناسبت آغاز ماه محرم،

نشستی میان فرماندار شهرستان آبدانان ,امام جمعه شهرستان و طلاب و روحانیون برگزار شد

نشستی میان فرماندار شهرستان آبدانان ,امام جمعه شهرستان و طلاب و روحانیون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آبدانان  ؛ سیروس مرادحاصلی فرماندار شهرستان آبدانان  به همراه حجت الاسلام و المسلمین حاجیلری  امام جمعه آبدانان  با طلاب و روحانیون شهرستان دیدار نمودند.

در ابتدای این دیدار تعدادی از طلاب شهرستان آبدانان  به بیان نکات و دغدغه های خود در حوزه های مختلف پرداختند.

 مرادحاصلی نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن پاسخ به دغدغه های طلاب به تشریح گزارشی از اقداماتی که تاکنون در سطح شهرستان آبدانان  به انجام رسانیده بود پرداخت.

فرماندار آبدانان اظهار کرد : خدمت راستین و صادقانه از اهداف و‌اولویت همه دولتمردان تدبیر و امید  در این شهرستان است و برای پیشبرد امورات از ظرفیت ها و سرمایه های توانمند جامعه  بویژه روحانیون استفاده خواهیم کرد.

وی  در ادامه به تاثیر گذاری روحانیون در جامعه اشاره کرد و گفت با همکاری و همدلی شما بتوانیم ارتباط خوبی با تمام اقشار گرفته تا مردم حضور پر رنگی در انتخابات پیش رو داشته باشند.

همچنین نماینده عالی دولت در شهرستان آبدانان  با دعوت از روحانیون به انعکاس خدمات و فعالیت های دولت، پیروی از توصیه مقام معظم رهبری را در حمایت از دولت خدمتگذار مطرح کرد و با قرائت بخش هایی از سخنان ایشان در لزوم حمایت از خدمات دولت، خواهان تقویت همدلی و همگرایی میان تمام اقشار جامعه شد.

ایشان با اشاره به وجود معضلات اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد، روحانیون را به حمایت از سیاست ها و اقدامات دولت در مقابله با این چالش ها فراخواند.

مرادحاصلی  در پایان اظهار امیدواری نمود جامعه روحانیون شهرستان بتواند همچون گذشته در انجام رسالت‌های خطیر خود موفق بوده و با حمایت مردم و مسئولین، وفاق و همدلی را در اقشار مختلف جامعه به‌وجود آورد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجیلری  امام جمعه آبدانان نیز در این نشست ضمن برشمردن جنبه های از قیام امام حسین (ع)  گفت : برکت منابر با روضه سیدالشهدا حاصل می شود لذا عاشورای امام حسین (ع) را در منابر یاد کنید و از حماسه های اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش با تاکید بر علل قیام سخن بگویید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است