به مناسبت هفته دولت انجام شد

سخنرانی فرماندار پیش ازخطبه های نمازجمعه

سخنرانی فرماندار پیش ازخطبه های نمازجمعه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ سیروس مرادحاصلی فرماندارآبدانان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بود.

سیروس مرادحاصلی فرماندار آبدانان ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنروهفته دولت اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آغاز تاکنون براساس عدالت و برابری بوده است که نماد این برابری و عدالت برگزاری انتخابات باشگوه باحضور گسترده مردم بوده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان آبدانان با اشاره به دشمنیهای امریکا  با ملت ایران در این چهل سال افزود: مردم ایران با عقلانیت و هوش و زکاوت خود توانستند شرایط تحریم و محدودیت های بوجود آمده را به فرصت تبدیل کنند و به خود کفایی در بخش های مختلف برسند.

وی هفته دولت را ویترین تلاش‌های صادقانه دولت در عمران و آبادانی کشور دانست و بیان داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای تشریح و تبیین اقدامات مهم عمرانی، اقتصادی و فرهنگی دولت خدمتگذار است

فرماندار آبدانان  با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید گفت: یکی از اقدامات مهم دولت طرح تحول نظام سلامت بود که در حوزه بهداشت کمک بسیار در خور توجه شده است. 

نماینده عالی دولت در بخش دیگیری از سخنان خود با اشاره به اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران در این چهل سال در شهرستان آبدانان و مصوبات سفر استاندار محترم ایلام به شهرستان آبدانان  اظهار کرد : در هفته دولت امسال 11 پروژه با اعتبار 620میلیارد ریال در بخش‌های مختلف که باحضور معاون ریاست محترم جمهوری به طور همزمان افتتاح یا کلنگ زنی شدند که یکی از مهمترین این پروژه ها پست برق بخش کلات بود که یکی از مطالبات اصلی مردم این بخش به خاطر ضعف ولتاژ برق بود .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است