همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

برگزاری مراسم سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی درآبدانان

برگزاری مراسم سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی درآبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان  _سیروس مرادحاصلی فرماندار آبدانان  در این مراسم ضمن گرامیداشت26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با بیان اینکه آزادگان نماد مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند اظهار کرد: دشواری، صبر و استقامت عزیزان آزاده در طول دوران طاقت فرسای اسارت باعث خلق حماسه های جاودان و ماندگار گردید

مرادحاصلی با بیان اینکه:تجلیل ازاین اسطورها زمان ومکان نمی شناسد گفت:مسولین باید درراستای راه و مسیری که آزادگان انتخاب نمودند باخدمت گذاری وخدمت رسانی دین خود را ادا کنند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: امنیت و آرامش امروزی ما مدیون جانفشانی دیروز آزادگان، جانبازان، شهدا و همه ایثارگران است.  

غریبی معاونت پشتیبانی  بنیاد شهید و امور ایثار گران استان ایلام  با گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت: آزدگان انسان های مقاوم، صبور و با محبتی هستند که اجر مقاومت ایشان کمتر از شهادت نیست.

در این مراسم حسن پور ؛ کاید خورده و میرزایی از آزدگان شهرستان به بازگویی خاطراتی از دوران اسارت و سختی ها و مشقت های اردوگاه های اسارت پرداختند و در پایان  از  همه آزدگان حاضر در این مراسم با اهدای لوح تقدیر،   قدردانی بعمل آمد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است