فرمانداری آبدانان

جلسه بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به میهن اسلامی

جلسه بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به میهن اسلامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آبدانان جلسه هماهنگی برنامه بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به مهین اسلامی در روز سه شنبه مورخ 15/5/98 با ریاست آقای مرادخانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری آبدانان و با حضور اعضای ستاد بزرگداشت بازگشت آزادگان در محل فرمانداری آبدانان برگزار شد .

مرادخانی معاون فرماندار در این جلسه ضمن تبریک بخاطر فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت : آزادگان حق وافری بر گردن ما دارند چرا که ایشان با جانفشانی و تحمل رنج اسارت سبب سرافرازی و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حفظ انقلاب شدند به همین خاطر بر همه ما واجب است که قدردان و شاکر این عزیزان باشیم و به پاس سالیان درد و رنج های آنان در دوران اسارت ، تجلیل شایسته از ایشان بعمل آوریم . مرادخانی ازتمامی ادارتی که دارای کارمندان شاغل یا بازنشسته آزاده هستند خواست به نحو شایسته مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند .

میرزایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گفت : عدد 26 عدد مبارکی است چونکه در این روز رزمندگان آزاده پس از سالیان تحمل درد و رنج بسیار با صبر و استقامت بی نظیر خود با سرافرازی به میهن بازگشتند . میرزایی اضافه کرد مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز در روز 26 مرداد در قالب یک گردهمایی در سالن ارشاد اسلامی شهرستان با حضور مسئولین اداری و نهادی شهرستان ، آزادگان و مردم برگزار خواهد شد و به نحو شایسته از این عزیزان تجلیل بعمل خواهد آمد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است