به ریاست فرماندار

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ صبح امروز جلسه ستاد ساماندهی جوانان با هدف بررسی " ازدواج جوانان"به ریاست مرادحاصلی فرماندار آبدانان و  با حضور دیگر اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان آبدانان  برگزار شد

مرادحاصلی فرماندار آبدانان در این جلسه ازدواج را یکی از مهمترین عوامل ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی خواند و بیان کرد : پیامبر اکرم (ص) در حدیثی دیگر فرمودند : هرگاه خواستگاری برای دختر شما نزدتان آمد که دین و امانتداری وی رضایت بخش بود، پس دختر خود را به او تزویج نمایید. در غیر این صورت، فتنه و فساد در زمین پیدا می شود.

فرماندار آبدانان در ادامه گفت: یکی از مهمترین موضوعات جوانان با توجه به مشکلات و بیکاری بحث ازدواج و ازدواج آسان است که باید یک فرهنگی در جامعه نهادینه شود که به جوانان در امر ازدواج ؛ خانواده ها سخت نگیرند و از خرجهای حاشیه ایی که در اول ازدواج هم برای جوانان مشکلاتی ایجاد میکند بپرهیزیم .

وی خاطر نشان کرد: برای آگاه سازی جوانان، مرتبا از کلاس های آموزشی قبل و بعد از ازدواج برگزار کنیم و از اساتید متخصص استفاده کنیم.

مرادحاصلی در پایان افزود: بانک ها تسهیلات ازدواج را به صورت ویژه ببینند و در هنگام اخذ ضمانت ها و کارهای ادرای زیاد در سیستم بانکی به  جوانان زیاد سخت نگیرند .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است