دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبدانان :

با دستور کاربزرگداشت چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه

با دستور کاربزرگداشت چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _جلسه شورای فرهنگ عمومی آبدانان  با محوریت بزرگداشت چهلمین سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در کشور با حضور امام جمعه آبدانان ،فرماندار  و جمعی از مسئولین در دفتر امام جمعه آبدانان صبح امروز   برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین حاجیلری در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت علی بن موسی رضا(ع) ، با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: نماز جمعه یک حرکت مهم و سیاسی بوده و باید توجه جدی به آن شود.

در ادامه مرادحاصلی فرماندارآبدانان اظهار کرد: قطعا همگی نسبت به اهمیت جایگاه نماز جمعه کاملا آگاه هستیم؛ نماز جمعه برکت انقلاب اسلامی است و یکی از دستاورد های مهم جمهوری اسلامی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه چهل سال است این ستاد های موثر در حوزه های فرهنگی و نماز جمعه، خالصانه فعالیت و خدمت کرده اند، گفت: اگر مسئولیتی در برگزاری چهلمین سالگرد نماز جمعه داریم، می بایست با بهره گیری از همه ی امکانات و ظرفیت های موجود شهرستان خدمات این ستاد را ارج نهیم و اهمیت جایگاه ستاد نماز جمعه را در بین مردم روشنگری کنیم..

گفتنی است، جلسه شورای فرهنگ عمومی با هدف هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص بزرگداشت چهلمین سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه برگزار و به این مناسبت قرار است در شهرستان آبدانان برنامه هایی همچون گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، پیاده روی خانوادگی، و..... اجرا شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است