فرمانداری آبدانان

ديدارمديركل دامپزشكي استان ایلام با فرماندار آبدانان

ديدارمديركل دامپزشكي استان ایلام  با فرماندار آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ دکتر پیرانی  مدیرکل دامپزشکی استان ایلام  با مرادحاصلی فرماندار شهرستان آبدانان  در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمود. 

سیروس مرادحاصلی فرماندار آبدانان دراین دیدارگفت :  دامپزشکی یکی از نهادهای مهم و تاثیرگذار در تأمین سلامت مردم، نقش بی بدیل در پیشگیری از شیوع بیماریهای دامی و انتقال آن به انسان دارد.

وی از زحمات رئیس و پرسنل دامپزشکی که نقش اساسی در پیشگیری و کنترل بیماری ها‌ی مشترک بین انسان ودام دارد و زمینه ساز توسعه سلامت جامعه است قدردانی نمود و آمادگی خود را برای همکاری و حمایت همه جانبه و پیگیری برای جلب حمایت سایر ارگان‌ها از دامپزشکی، در راستای پیشبرد اهداف بهداشتی دامپزشکی را اعلام نمود .

در ادامه مدیرکل دامپزشکی ایلام  از حمایت های مرادحاصلی فرماندار آبدانان  از حوزه دامپزشکی تقدیر و تشکر نمود وبا اشاره به وظايف حاکميتي دامپزشکي در خط مقدم مقابله با بيماريهاي دام و طيور و علي الخصوص پيشگيري از بيماريهاي مشترک گفت : کنترل ، نظارت و حفظ سلامت فرآورده هاي خام دامي و به تبع آن حفظ سلامت مصرف کنندگان از اولويتهاي اصلي دامپزشکي بوده و  لزوم نگاه ويژه مسئولين  استان و شهرستان به مقوله بهداشت و سلامت بيش از پيش مورد نياز است.

وی به بیان گزارشی از شرح وظایف حوزه دامپزشکی در استان و شهرستان پرداخت و از فرماندارآبدانان  درخواست نمود در تخصیص اعتبارات جهت واکسیناسیون و پیشگیری ، دامپزشکی را پشتیبانی و حمایت نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است