برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان

با دستور کار طرح نشاط اجتماعی در تفرجگاههای شهرستان

با دستور کار طرح نشاط اجتماعی در تفرجگاههای شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان  با دستور کار طرح نشاط اجتماعی در تفرج گاههای شهرستان به ریاست سیروس مراد حاصلی فرماندار شهرستان و باحضوراعضا در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

سیروس مرادحاصلی فرماندار آبدانان در ابتدای این جلسه با تقدیر از اقتدار نیروهای مسلح بخصوص سپاه پاسداران در دفاع از حریم هوایی کشور گفت : اتحاد و همدلی همه مسئولین و مردم در مقابل آمریکا ستودنی است .

وی در بخش دیگری از سخنان  خود افزود : همه مسئولین ادارات و کارکنان تکریم ارباب رجوع را باید سرلوحه کار خود قرار دهند .

فرماندار آبدانان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه اظهار داشت : شادی و نشاط به عنوان یکی از پیش شرط های جامعه پویا تاثیر بسزایی در رشد و شکوفایی یک کشور دارد .

نماینده عالی دولت ، با اشاره به اینکه برای ايجاد نشاط و شادابي در جامعه بايد برنامه داشته باشيم ، افزود: بايد با انسجام و همدلي و استفاده از ظرفيت و پتانسيل تمام دستگاه هاي اجرايي شهرستان  در راستاي پاسخگويي به مطالبات و نيازمندي هاي مردم عزيز شهرستان  در زمينه رضايت و نيز نشاط اجتماعي بيش از پيش تلاش کرد و شهرداري ها به دليل ارتباط مستقيم با مردم ، بيشترين و مهمترين نقش را در اين زمينه بر عهده دارند.

مرادحاصلی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت همگانی و گسترده همه دستگاهها و نهادها در اجرای این قبیل برنامه ها تصریح کرد: قطعا انجام تمامی این قبیل کارها از عهده یک دستگاه خارج است و باید همه دستگاهها کمک کنند تا انشاء الله از این فرصت اوقات فراغت تابستان نهایت بهره را ببریم .

در این جلسه نیز فرمانده سپاه ناحیه آبدانان با اشاره با طرح نشاط اجتماعی در تفرجگاههای شهرستان گفت : درفصل تابستان سپاه ناحیه آبدانان جهت بالا بردن نشاط اجتماعی مردم با همکاری سایر ادارات و نهادهای شهرستان در پارکهای سطح شهرستان 25برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد نمود .

در این جلسه در خصوص راهکارهای ایجاد نشاط در جامعه بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد سپاه ناحیه آبدانان با همکاری آموزش و پرورش ؛  شهرداری های سطح شهرستان و سایر ادارات برنامه خود؛  جهت افزایش نشاط اجتماعی در سطح را تدوین و جهت تصویب در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان به فرمانداری ارسال نماید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است