فرمانداری آبدانان

سومین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان در سال 98، به ریاست مرادحاصلی فرماندار آبدانان برگزار شد

سومین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان در سال 98، به ریاست مرادحاصلی  فرماندار آبدانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی  فرمانداری آبدانان _سومین  جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان  آبدانان به ریاست مرادحاصلی  فرماندار و با حضور اعضای آن در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 

در این جلسه مرادحاصلی  فرماندار آبدانان  با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی ترین معضل شهرستان اظهار داشت : در دولت تدبیر و امید همه بسترهای لازم جهت حل مشکل بیکاری فراهم گردیده است ، و اولویت اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعا سایر مشکلات شهرستان(آسیب های اجتماعی ،طلاق، اعتیاد و...) نیز خود به خود حل خواهد شد. .

مرادحاصلی ضمن اشاره ای به وضعیت پرداخت تسهیلات در راستای اشتغال روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر از روسای محترم بانکهای عامل و همچنین مدیران محترم دستگاههای اجرایی خواستار تسریع در رفع موانع و پرداخت تسهیلات به طرح ها گردیدند .

امری  رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده و مصوبات جلسات قبلی ارائه کرد، و افزود: فراهم سازی شرایط ایجاد فرصت های شغلی جدید از مهمترین وظایف کارگروه به شمار می رود.

در ادامه این نشست حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای سرمایه گذاری در خصوص اجرای طرح اشتغال فراگیر در بخش های مختلف و رفع موانع و معضلات اشتغال در شهرستان پرداختند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است