فرمانداری آبدانان

آبدانان- ---جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان

آبدانان-  ---جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ صبح امروز جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان به ریاست سیروس مرادحاصلی فرماندار شهرستان در محل اداره آموزش و پرورش آبدانان برگزار شد .

این جلسه بمنظور ارائه گزارشی از وضعیت سواد آموزی ؛ برنامه ریزی بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش ؛ هفته پژوهش و برگزاری امتحانات نوبت اول برگزار گردید.

فرماندار و رئیس شورای اموزش و پرورش شهرستان ابتدا ضمن تقدیر از حاضرین و تشکر از مجموعه اقدامات انجام شده در اموزش و پرورش اظهار داشت : حوزه آموزش و پرورش به اقتضای مخاطب خاص خود ( آینده سازان جامعه ) دارای اهمیت و جایگاهی خاص بوده و به همین دلیل تلاش نمودیم نگاهی خاص به آموزش و پرورش داشته باشیم .

مرادحاصلی با اشاره به رسالت آموزش و پرورش در تقویت بنیه فرهنگی خاطر نشان کرد : موفقیت تمام برنامه های ملی در سطح جامعه نیازمند کمک و همکاری آموزش وپرورش می باشد و خود همین امر بر حل و فصل مشکلات پیش وروی این سازمان بزرگ اجتماعی می باشد .

رئیس شورای اموزش و پرورش شهرستان آبدانان افزود » از اهداف شورای آموزش و پرورش تحقق مشارکت مردم ؛ نظارت آنها در آموزش و پرورش غ بهره گیری از کلیه امکانات جهت تجهیز و توسعه فضاهای اموزشی ؛ تمرکز زدایی  می باشد .

وی در پایان تصریح کرد : برای اینکه جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان در سطح مدارس شهرستان برگزار گردد .

در ابتدا جلسه پیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان در خصوص دستور کار جلسه مطالبی را بیان نمودند .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است